FOOTLOOSE - KENNY LOGGINS.

En tjockis är vad jag känner mig som. Har nämligen bara ätit en massa fett idag.
Började att jag åt pommes och chokladkaffebönor till brunch, och det sköljde jag ner med en coca.
Sedan åt jag massa strong och en Twister.
När jag kom hem försökte jag vara nyttig och ta lite yougurt med jordgubbar men det slutade att jag hällde sirap i skålen (!) och nu efter maten åt jag en cupcake. 
Kanske måste dra ner på det nu när det snart är bikinisäsong.

Nej, ärligt talat har jag aldrig brytt mig om det, bikinisäsongen alltså, man lever bara en gång och jag klarar mig inte utan mina kära strong.


 ANYWAY, OUTFIT TODAY.


FYSIK NATIONELLA IDAG JU!
Det gick åt helvete ska jag säga er. Först kände jag wohofan, det gick ju bra.
 Sedan aaaaaaargh insåg jag att jag inte var så bra.

Och just de, fick 103 poäng på mitt engelska prov och 104 var MVG.
Jag fick VG+ och det har retat sedan jag kom hem, Grrr.


Jag har en massa bra låtar som jag tycker ni ska testa.
WALK ON THE WILD SIDE - LOU REED
FOOTLOOSE - KENNY LOGGINS
STOP! IN THE NAME OF LOVE - THE SUPREMES
LITTLE LIES - FLEETWOOD MAC




XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0