gör min dag.

Jaha, tydligen anlände inte mitt fina mobilinlägg idag! Jag skickade förut idag, precis innan jag och Anna skulle 3:an till rudebeck. Nu tog vi inte 3:an i och försig, vi gick faktiskt, men ändå!
 Jag var superlycklig förut för vi gick in på Bokia efter MC, och gissa vilken bok som äntligen kommit ut? Jo, It-girl 6!!! Det var nästan så jag började läsa med en gång! Rudebeck var helt okej, jag tycker om skolan. Fast det var många tjejer, 54 av 60 typ (jag räknade killarna, inte tjejerna). Sedan efteråt gick jag och Anna till buttericks, vi har spexfoto imorgon! Och det fick vi reda på idag? Jävla skola.
Hittade inget på Buttericks. Jag har beslutsångest och jag måste träna till idrottsprovet!


London


XXX.


kommentarer
Postat av: Miq

Idrottsprovet var ett skämt. Lättaste jag vart med om

2010-05-25 @ 19:00:52

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0