I need a reason

Hej hoppsan.
Hade öppet hus i skolan imorse YEAH!
Hade återuppspelning av FN-rollspelet och dansen skulle visas upp  Vart lite nervös när jag skulle upp och tala på franska men jag är utav en så kallad naturbegåvning så det gick bra. Vår resolution stod på schemat men faan! vi hann inte med den.
Dansen gick väl okej, bortsett från att jag glömde bort lite saker.

Efter öppet hus åkte jag, Emster och Ella ner på stan för att titta på balklänningar. Hittade en mörkt rosa klänning som vart jättesöt, men lite för rosa. Den finns i och för sig också i vitt men det känns för studentigt, jag vet inte.

Den här.

http://www.idasjostedt.com/


XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0