It's alright with me

Sitter och läser Så länge vi båda andas istället för att göra läxorna. Nej, jag ska faktiskt börja nu!
Anna var här och gjorde svenska med mig, och åt B&J, chunky monkey. Det är bara chokladbananerna som är goda i den glassen, men de är så goda att de kompenserar upp resten.
Vi gick ut ett tag också, jag följde henne till spårvagnen. Tog lite foton.






Glömde säga att jag såg Gossip Girl igår! Så jäkla bra, måste börja titta på den igen! Och vet ni vad som börjat på 6:an??!?!!? GENERATION KILL VÄRLDENS BÄSTA SERIE. Med Alexander Skarsgård, den snyggingen. Fast James Ransone är snyggare i den. Den kommer på lördag efter filmen, och första avsnittet har redan varit...
Åh, jag gillar teveserier.

XXX.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0