je suis assis dans la merde.

Sitter och kollar fräcka bloggar istället för att göra läxorna. Nej ni kan vara lugna, jag har bara tagit en snabb paus i mitt pluggande.
Hatar att alla har så mycket coolare bloggar än mig. Det får mig att inte vilja blogga.


Fan vad jag har sugig kondition och vi har orientering på torsdag! FASN!
Jag menar, jag är faktiskt ganska bra på att passa kartan, men jag hinner aldrig visa mina färdigheter, för jag har en så in i helvetes dålig kondis så jag hiner inte i fatt de andra. ÅH!




Fattar ni hur tråkigt det är att plugga svenska?
Måste gå ner och hämta lite dumle om jag ska fortsätta så här.

XXX.



UPDATE: Glömde säga, såg en jättebra film med Jack Nicholson och Morgan Freeman när jag kom hem, såg bara halva men den var supermysig och jag blev alldeles bölig i slutet när Morgan dog.
Den hette The Bucket List, jag tipsar!



kommentarer
Postat av: Bella

Den filmen är jättebra! : )

2010-05-17 @ 20:10:11
Postat av: Miquel.

Ditt svin, varför tipsar du om en film när du redan sagt att Morgan dör? Jag ville se den.

2010-05-18 @ 22:12:28

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0