Legosoldat.

Ursäkta för att jag inte skrev igår och ursäkta för att jag ber om ursäkt för att jag ber om ursäkt idag.  Kände inte för att skriva igår, men det var faktiskt en ganska lycklig dag. Jag hämtade nämligen min t-shirt igår :)) Jag och Ellson hämtade den närmare bestämt, och åt glass. Och sedan hade jag jätteångest när jag bara lämnade stackarn så ensam och rädd på sin lilla cykel.

Idag har jag och Ellson uträttat mycket. Vi har gjort allt det som vi inte skulle gjort och inte gjort det som vi skulle ha gjort. 
Och imorgon är det öppet hus à la skolan. Vi har FN-rollspelet för allmänheten och dansa ska vi göra. Måste bara hitta mitt pannband.  


Les outfit.

den efterlängtade modekungen.se t-shirten, mina älsklingsbyxor som håller på att gå sönder, rosa strumpor som inte syn i bild och ett par B-pilot-glasögon.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0