Om kor har fyra magar utan att veta om det, vad fan vet jag?

Haha, läste igenom vad jag skrev igår. Jag skulle tydligen upp skitsnabbt idag? Min ursäkt är att jag i stort sätt satt och sov när jag skrev.
Var på stan med mamma idag i alla fall! Jag tycker om att gå på stan med mor, det går så bra då.
Hittade två klänningar!!! En från min nya favobutik, Emma & Malena och den andra från SOLO. Sedan hittade jag ett par välbehövda vita shorts, mina andra har nämligen gått sönder :( och en vit tshirt från Zara.
Åkte och hyrde film sedan, ska iväg till en skata ikväll och mysa. Hyrde (500) days of summer och Raise your voise. Raise your voise är inte den bästa filmen men den är lite av en tradition, precis som chokladfondue. Blir det det ikväll också? Bella verkade lite skeptisk.

jaha, jag kanske lägger upp bilder på klänningarna imorgon. Måste ta det lite coolt ett tag nu, är supertrött.



XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0