Shoreline

Tjänare, tjänare. Anlednigen till att jag har inte uppdaterat fören nu för mitt nätverk har varit nere. Men det var bra att nätverket var nere, det betydde mer soltimmar för Maja i det hiskligt varma sommarvädret! Inte för att jag någonsin kommer bli brun. Sitter med hårinpackning, som alltid, och ska snart sätta mig i min goa fotölj och läsa lite bra bok.
Babbeldrotningen i New York av Meg Cabot, den boken kommer gå till litteraturhistorien!




Men Yes Box då säger jag väl god natt för den här dagens bloggskrivande! Sitter och lyssnar på lite Ted Gärdestads musik.
Att citera en en söt liten pojke jag känner "Myssigt".


XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0