two doors cinema club

Hemma från Stockholm nu. Har precis tagit en lång varm dusch för att få bort all sovit-i-en-äcklig-båt-och-suttit-alldeles-för-länge-i-kvav-luft-på-tåg-känslan. Det var superskönt! Jag älskar verkligen att duscha, det ligger på top fem. Precis efter känslan på morgonen när sängen är alldeles varm och mjuk och man inte vill gå upp.
Sitter och lyssnar påTwo Door Cinema Club , mitt nya favorit band. Lyssna också på navigation med bye bye bicycle. Herre jistanes,det känns som om allt snurrar, jag har itne vant mig än.













Sitter och somnar,men shit vilka foton jag laddat upp.
 Jag ska upp skitsnabbt imon också, ska på på stan med mami.
go'natt säger vi.


XXX.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0