you're the inspiration.

Hej jag heter Maja och jag lider av svår beslutsångest. Jag köpte ingenting på stan förutom en bok och en massa mat! jag tänker nämligen att en tröja för 200 kronor är för dyrt men jag gör av med lika mycket på mat på samma dag! Det är synd om mig.

Men det ar roligt att vara på stan med Anna, vi gjorde en massa konstigt. Skulle köpt en bagel men jag blev för nervös och började tänka för mycket så vi gick därifrån och åt på kosmos(!) istället. Jag tog en torr jäkla kokosruta till lunch. Men isteet kompenserade upp det andra och jag var lycklig för stunden. Gick runt halva stan och sedan hamnade vi på movieline, jag skulle ha köpt en Buffy men jag gjorde inte det och nu ångrar jag mig, för jag såg sista avsnittet på andra säsongen för en stund sedan och jag vill se fortsättningen!



på kosmos,

vilse.



Nu ska jag fortsätta lite på mitt musikarbete.

Men först:
Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]
Joshua Radin – Only You - Imogen Heap Mix
Joshua Radin – Sky
Eller alla Joshua Radin låtar är underbara.
(och det funkar att trycka på dom nu Linnie!)



XXX.



kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar speciellt den andra bilden. Höhöh vad gör jag? Och VARFÖR TVINGADE du mig inte att köpa skorna? Maja, jag ska ha dom. Och poncho-saken. Och dom höga skorna. Herregud. Jag måste sluta andas.

2010-05-14 @ 21:05:02

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0