And I'm talking to myself at night

Güüd jag dööör, sitter och tittar på när söta, lilla Grayson Chance sjunger Paparazzi. Han är så hiimla duktig!
Hans egna låtar (han skriver egna låtar om cancersjuka kvinnor och är lika gammal som min bror!) är faktiskt också bra och nu låter jag som värsta stalkern... 
Halva lovet har gått och min gossip girl box är snart slut! Chuck är jäkla sexig, men jag är kär i Aaron och Carter, de är mycket coolare.

Juste, i måndags var jag och mina coola polare på Egg&Milk. Gulligt brunchställe med goda american pancakes. Det var mysigt, vi ses inte lika ofta längre :(
Fick födelsedagspresenter också! Gossip Girl återvändsboken och Little Britain, ni är för söta!


Happyface

Emma äcklas av Andy

Ella och Anna

mums!

Annas botox



Lite bilder från Annas och min MMS konversation

Aaron Rose..

..Charles Bass..

..och vackra Aaron igen.


Lite musik också, LYSSNA!
The White Stripes – I Want To Be The Boy...
The White Stripes – Seven Nation Army
Duck Sauce – Barbra Streisand - Radio Edit
The Zombies – Time Of The Season

Gillar föresten att Johanna, kusinen, har subscribe:at min october lista från Spotify.


xoxo

kommentarer
Postat av: Emma

jag tänkte att du, jag och ella (anna är inte hemma) ska träffas någon dag innan lovet tar slut. Sov över låter mysigt.

2010-11-03 @ 20:07:35

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0