NASA titta på mig då

Cha cha bloggen!  
När var det senaste jag skrev? Har inte haft lusten på jättelänge men nu ska jag fan börja igen. Jag har saknat detta! 
HAr inte varit inne på datorn heller på jättelong time. Det har varit höstlov och man är tillbaka i skolan igen. KUL!
Vi har haft ett otroligt soft schema, med minst en ledig dag varje vecka för att lärarna har annat att göra.
Idag tillexempel hade vi bara idrott till tjugo över tio eller något, sedan bar det av hem igen.
Borde plugga till italienska provet men jag har legat och tittat på Community och en sjukt bra film "I gult och blått" från 1942, svart-vit. Jag älskar sådana riktigt gamla filmer, de pratar så roligt, med röster på helium typ.

HAr testat min folkdräkt idag, till lussedansen. I och med att det är ett så få som fortfarande läser tänkte jag ge er en exklusiv titt.

försöker hetta till det med en cool pose, det går sådär.

Tittade igenom arkivet, londonresan, FN-rollspelet, och alla skoldagar i nian. Saknar det lite.
Okej, nu måste jag ta mig samman 
 och försöka hitta mina glasögon och plugga italienska.

xoxoxo

kommentarer
Postat av: ÄniPäni

du vet väl att jag älskar rubriken?

2010-11-23 @ 18:27:48
Postat av: Emma

Vi har saknat dig!

2010-11-23 @ 20:51:01

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0