jag ser blommorna vääääxa

HAr precis aktiverat mitt CSN-kort. Det är glada tider.
Jag slutade efter bilden idag, eller inte, så jag föreslog att vi skulle gå hem. Köpte varsin varm choklad på EH och walkade hela vägen till bäckeliden och skvallrade. Sen satte vi oss på vår bänk och skvallrade och deppade lite. Sen tog vi spårvagen ner till stan och jag köpte en GG-box! Så jäkla lycklig är jag!
Tog femman upp och sen satte vi oss på Thai :) och tog nummel 9.
Det var sjukt roligt idag Anna. Jag gör mer än gärna om det, going.

Nu ska jag se om Ella har ätit klart, ska ner och träffa resten nu ju.

DAGENS

Ja, det är min stora walk-in-closet ni ser till er höger.


Erkänn detta skalet är så hett? Jag ska skaffa det när jag får den nya ihponen.

oooooh


xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0