merde

Har inte skrivit på länge. Det har varit lite av en torka. Försöker för tillfället hitta på ett bra användarnamn till spotify premium. Orkar inte med den djävla reklamen längre, och så vill jag ju ha det i mobilen.
egentligen har jag inte tid med bloggen idag heller. MItt schema kommer snart sprängas av överbelastning av alla läxor.
Igår var jag på modevisning för Tivoli också, på restaurang ett. Jag och Emma var fruktansvärt elaka mot de manliga modellerna. Det var en som var snygg dock, faktiskt väldigt snygg. Såg ut lite som Obi-Wan Kenobi i star wars 2 och 3 (jag har varit en av de största Star Wars fansen i historien).
Jag hittade en hel del snyggt men det var för dyrt för min ekonomi. 


tuff tavla på ett. vill ha


på ett. 

För övrigt har jag varit ganska tappad idag. När vi slutat åt jag thaimat med anna och sen åt jag en kokosboll, jag fick en sån galen sockerkick att jag suttit och gjort en massa ljud när jag pluggat matte.
Dagens outfit.

checka ögat. fattar ni?

Det hela började ju typ klockan 06:16, jag skrev det roligaste på länge på mina notes. Jag kommer bara ihåg att det var extremt viktigt att jag skrev ner det men jag har ingen aning vad som var vikigt. Jag har ingen aning varför jag skrev det. Drömmarna var ganska intensiva och jag kommer ihåg dem på pricken men det där är helt ?



xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0