ögonen svider och hjärtat det bränns

MIna ögon svider, mår så där. Har dragit värsta förkylningen över mig och mitt huvud dunkar lätt.
Såg på Allt för min syster igår. Tårarna rann på mig och jag snyftade, men jag högre förhoppningar och de uppfylldes inte. Inte så bra som jag trodde den skulle vara.
Har pluggat i stort sätt hela dagen. Förutom att jag kedjetittat på Full House som gick på tv4 komedi. Den är urbra den serien. Jesse stack nu i sista avsnittet, jag måste se fortsättningen.

Tittat på GG också. Jag älskar Chuck Bass, Nate är alldeles för blöööh och Dan är inte tillräckligt snygg med din glugg. Chuckie är så mums.

Jag har längtat efter en bra låt sedan Oskar Linnros dog ut och så kommer Daniel Adams-Ray med
Gubben i lådan och plötsligt fick mitt liv en mening igen. Näääh, men den är så bra, det är helt sinnes!
Annars lyssnar jag väldigt mycket på italiensk musik för tillfället, i och med att jag har prov på torsdag.
Ti amo 

Söndagsoutfiten

Mamma stickade en tröja/poncho till maja.


xoxo

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0