untrust us

HEEEEJ!
Er favoritblogg har börjat skriva igen tänker ni.
Näh, det vet jag ingenting om men jag ville göra ett födelsedagsinlägg i alla fall.
Det har hänt en hel del sedan jag skrev senast. Bland annat att det har varit galet mycket i skolan fast ändå inte, bara det att Maja skjuter upp att till sista minuten.
Och jag fyller år idag herregüüd! Sexton år! Så jäkla glad fär jag har fått massa fazerbookgratulationer :)
Fick paket imorse och sedan åt jag lunch med pappa på farelli's när jag slutade för dagen. Fick chunky monkey till efterrätt nu också. Jag har inte känt av åldringen men det har varit en bra dag, förutom besvikelsen på spårvagnen.
Tack alla som ringt också! Ella imorse, Linnea i eftermiddags och resten av släkten. Det är alltid mysigt att prata i telefon.

Paken:

Annie Hall och GG season deux! LYCKA!!!!

¨
Shepherd tofflor, urgoa!

...sedan fick jag bruna linser som får mig att se ut som en vampyr, fickspegel, handskar, kofta, HP på engelska osv.

NI har missat så jäkla mycket bra musik när jag varit borta så här också, så jag ska uppdatera lite musik.  MIn october lista är urbra! Massa bra musik.
En låt som Josefine i min klass tipsade om Crystal Castles – Untrust us, så himla gaaaaaaaaaaaalet bra! Sea Wolf – You're A Wolf och Bruce Springsteen – Atlantic City är också två av favoritlåtarna för tillfället. Och så har jag börjat lyssna om på gamla godingar som Bye Bye Bicycle – Navigation och
Two Door Cinema Club – Undercover Martyn.

Supertramp slår aldrig fel heller, är alltid på gott humör när jag lyssnar på It's Raining Again

lovar att uppdatera liiite oftare, om ni ens läser längre!

xoxoxoxoxox

kommentarer
Postat av: Ellut

Såklart man läser! jag är stammis.

2010-10-27 @ 23:00:11

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0