yeah yeah yeah

Tung i huvudet efter alla rökelser. Det är så himla roligt att tända dem men de får mig alldeles dåsig i skallen. Smart drag när jag måste råplugga geografi. Har bara nio sidor kvar och de tar jag imorgon.
Sade ju att jag inte skulle blogga men jag kan inte hålla mig borta. Det är ett beroende.
Jag lyssnar på lite go klassisk musik i och med det intensiva lyssnandet på
ajfja. Nog en av de bästa listorna på länge.


The most incredible incense in the woorld.

har satt in Audrey och Dean i ramar.


Dayens



Nu ska jag ner och titta på cougartown och äta bulle och dricka jus och dricka mjölk.
Sen ska jag sova.
måste kubba ner nu.. Mjölken blir varm.

xoxo


kommentarer
Postat av: E

Ey tjejen. Jag gillar att du använder rökelserna :))

2010-10-06 @ 16:43:05

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0