Abbastanza bene

Jag älskar italienska lektioner, första gången jag känner mig bättre än ALLA i klassrummet. Vår geografi/samhällslärare var hemm så vi fick i uppgift att jobba med våra partier. Hade alltså självstudier i flera timmar, så efter vi suttit på Frank's coffee och sedan besökt kommusiterna i brunnsparken stack jag upp till konstmuseet/konsthallen med ett gäng.
Kände hur min kuturella intelligens steg för varje tavla. Sitter och försöker skriva något vettigt från besöket men det går åt helvete.

Musik för dagen
Beat The Devil's Tattoo som är hur asbra som helst
En Till Sarah, jag gillar den här helt enkelt 
Ballad från en loftsäng

xoxo

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0