apparently those clouds won't disappear

Sitter och ser på Inglosious Basterds, så jäkla bra, men jag får nog se resten någon annan dag. Jag är hur trött som helst + att jag just blev totaldissad av ella på fbchatten. HOn fråga hur jag mådde och jag ba "jo då. Det går väl bra... Förutom att jag somnade på lektionen". Jag trodde hon skulle bli lite mer intresserad än ett "oki, jag måste gå nu, puss". Elakt Ella.
Angående mitt sovande på lektionen, jag somnade helt ärligt, helt riktigt och helt random. Sitter och lyssnar på samhällsläraren, har svårt att hålla uppe ögonen så jag blundar lite, nästa sekund står hon framme vid katedern där jag sitter. Jag tror hon såg mig, inte så jättebra.

Fasen, jag känner mig miserabel igen.

god natt

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0