Cinquantamila lacrime

Pluggar till franska provet. Det går faktiskt bra, har dock bara kommit till grammatiken än och den har vi redan gjort i nian.

Innan vi var  på Hagabion med italienskaklassen idag så gick jag, Johanna och Josephine ner i Haga och checkade caféer, hittade ett urmysigt som låg nära twist&tango. Sålde san pellegrino hyfsat billigt och expediten var söt, mitt nya favoritcafé.
Sen såg vi Mine Vaganti (en italiensk familj på gränsen till sammanbrott) på Hagabion alltså.
Den var bra, italiensk film lyckas alltid. Jag älskar italienska, jag tänker flytta till Italien efter skolan, skaffa en röd liten bil och aldrig komma tillbaka. Får se till att skaffa ett välbetalt jobb också. Det hade varit livet.

Det var en låt i filmen som var urbra.


50mila - nina zilli

xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0