DANCING QUENN

Jaha. Sitter och lyssnar på basement jaxx. Längesen man lyssnade på dem, de har gjort lite nytt, men jag gillar fortfarnade två av låtarna från det gamla albumet the singles.  
Basement Jaxx – Good Luck (Feat Lisa Kekaula) 
Basement Jaxx – Oh My Gosh

Hade utomhusgympa imorse.. Det var så inte fräscht.
Efter skolan stack jag alltså och gymmade med Ell. Det var nice, men massagestolen gav mig en jäkla huvudvärk, den tog alldeles fel i ryggen.
Måste fixa ett nytt kort snart som fasen, mitt gamla har gått ut.

NU ska jag se på tv och sedan ska jag sova. Det är så skööönt att jag inte har något smink på mig, tog bort det i duschen, för jag hatar att ställa mig och tvätta bort det innan sovdags, det är jobbigt.

Anna, smsa mig om du ser detta. När tar vi spårvagn imorgon? vi börjar halv nio.
Det räcker om vi är framme på valand 08:10?

xoxo

kommentarer
Postat av: Emma

ja det räcker mer än lagom!

2010-09-14 @ 23:00:58

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0