Did your money make you better?

Jaha, Idag kom det en ny kille till klassen. Sen hade vi bild och jag stack hem, hade glömt nycklarna i skolan, stack ner till synsam och hämtade mina glasögon. Åt sedan lunch, två chocolatdoppade munkar från jafaris donuts eller vad den heter.
Sen var det matte, fick våra nya grafritande miniräknare som jag roade mig med när jag kom hem.
Såg på ett underbart program med en kille som var überbögig, hur härlig som helst. 

 



Så jäkla coolt jag läste just min konfirmationsprästs blogg, fan va tuff han är.

Black Rebel Motorcycle Club – Beat The Devil's Tattoo, det räcker med att ni trycker på länken så blir ni jätteglada!

NU ska jag försöka få tag på vänner.

xoxo

kommentarer
Postat av: Emma

¨dina bågar är snygga!! och ella svara typ inte. bajs på henne.

2010-09-03 @ 19:50:39

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0