en olycka kommer sällan ensam

Fan vilken dålig dag jag har haft.

Ray Ban glasögonen har gått sönder, jag har tappat min 18 karats ring, då menar jag inte hemma någonstans utan på stan-jag-kommer-aldrig-hitta-den-igen-tappat. Jag trodde jag hade glömt ipoden i skolan. Mina pengar på mobilen var slut, finito, vanished. Jag har ingen kontroll över mina andra money och jag döör det gick dåligt på engelskan.

Ringen var ju mammas gamla också, jag försöker stålsätta mig inför hennes "det är sånt som händer" men en jättebesviken blick i ögonen.

Det enda som är är bra idag är att jag köpte Buffy 7. Sista säsongen så jag tänkte börja med GG nu istället.
En till grej som jag kommer att ha ångest över i flera dagar kan jag inte ta här men det tar upp en hel del, Anna vet.


NU ska jag äta eller något, sedan se på lite Buffy.


xoxo

kommentarer
Postat av: Emma

Vilken otur du har! Fan att du tappade ringen! Jag vill veta vad det är du har ångest över Maja. Pussar

2010-09-24 @ 18:50:54
Postat av: Emma

Vilken otur du har! Fan att du tappade ringen! Jag vill veta vad det är du har ångest över Maja. Pussar

2010-09-24 @ 18:51:11

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0