I'm drowning in footwears

Min ena fot krampar och kittlas jag kommer snart skratta på mig så mycket ont gör det. Inte i närheten lika hemskt som för Miquel dock, såg på fb, stackarn. Hoppas du blir bättre.

Har precis kommit hem från Höstshoppingen på Tivoli på Skårsplatsen. Sitter i mitt nya linne och har mina nya armband på mig.
Det var jättemysigt där, de hade en sån mysig lokal och det var mor och dotter dag. Emma var där och köpte upp halva butiken.

Skolan var soft, satt på EH hela förmiddagen och talade om hur vi blev utnyttjade i unga år. Sen åt vi pommes i bamba, pluggade franska i klassrummet och avslutade dagen med ett franska prov. Det gick bra för mig.. Aldrig ett lyckat tecken.

Skoloutfit


Tivolioutfit


Nya linnet



7kt gal1 snygga armband






Jaha, nu ska jag gå ner och titta på CSI Miami och skratta åt handligen.


xoxo

kommentarer
Postat av: Emma

jag var också med! Det kunde du väl ha sagt! haha vi hittar på något imorron!?

2010-09-30 @ 22:26:33

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0