Lycka är en god hälsa och dåligt minne

Känner mig så jäkla MISERABEL för stunden . Jag har varit på gott humör hela dagen men nu kan ingenting få mig att bli glad igen. Det är fan inte rättvist.
Det är en så jäkla töntig grej jag snackar om nu, jag är ledsen mina läsare men ni skulle aldrig förstå.

Dagen var för övrigt lätt, två lektioner sedan en snabb tur till hemköp för B&J och därefter hem och softa. Ville ha äggröra så jag tog med mig Wilma till tempo, köpte ägg och gick hem igen. Det var faktiskt roligt att gå med henne den här gången.
Såg lite på Futurama och sedan gjorde jag läxan. Nu sitter jag har och deppar lite.


DAGENS;


En sak är jag i alla fall lite glad över. 
Jag har haft en låt på hjärnan i typ tre veckor och har inte kommit på vad den heter för jag har bara kunnat versen på låten. Men idag satt jag och koncentrerade mig till det yttersta och jag fortsatte sjunga hela vägen genom refrängen och insåg att det var Animal med Miike Snow. Jag vet.. jag är efterbliven.


xoxo då, ses i morgon

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0