Mat

Sitter och gör min läxa på en lördageftermiddag. Måste läsa på om SD tills på måndag och skriva en svenska text och göra typ sju sidor matte.
Sov hos Emma igår (vilket förklarar det fruktansvärt tråkiga inlägget från igår kväll (jag dansade itne till waka waka) som anna hittade på)  och vaknade inte fören klockan tio i tolv, såg på one tree hill.
Jag är så jäkla trött idag. Vill bara att mamma ska komma hem med B&J chunky monkey så jag kan mysa lite till Buffy.
Var på stan med anna igår och köpte BUffy season 6. Käkade på Vanilj också, snackade lite skitsnack och hade det allmänt chill.
NU måste jag fortsätta med Malmstens text.

xoxo

kommentarer
Postat av: Emma

haha du och Anna dansade hur mkt och konstigt som helst, jag har bevis...

2010-09-11 @ 17:37:35
Postat av: Anna

Du dansade visst till den. Jag med i och för sig men det är inte det som är det intressanta eftersom det är din blogg!

Och Emma du kommer dö en hemsk död om du nångång råkar visa bevisen.

2010-09-11 @ 22:11:32
Postat av: gamle mattevän

vill ba säga att jag är tillbaka nu,

har ju fan inte hittat din blogg juh!

och vill säga att ja saknar dig me:)

2010-09-12 @ 19:40:49

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0