Men jag har samma trasor på och röker samma marlboro

Alltså dagen har varit bra idag. Enkel och lättsam, det jag tala om för er.
Både Anna och jag var på gott humör redan imorse (anna var så uppåt att hon hoppsade, något man inte ser varje dag) och vi hade bara två lektioner, svenska och matte. Sedan drog vi ner till stan och lunchade lite 14m²at vid kanalen.
Njöt av solen och snackade rejält med skitsnack, tills det gick över styr.
Vi tog en runda på stan för att se om vi hittade något. Anna köpte ett par urläckra, kakifärgade jeans från Zara och jag köpte en skjorta från Topshop... Har utvecklad en skjortfetish på sistone tror jag.


gossip girlsen sitter och thaimatchillar,

Outfittten today,

gillar hur det ser ut som om jag spanar in häcken på andra sidan.

Annas nya byxor,

nya skjortan.

Sen stack vi hem och jag hamnade på soffan och har suttit där resten av eftermiddagen, tittat på Buffty. Saknat den serien, har inte tittat sen i sommras.

Det var en bra dag.

Imorgon är det orientering, inte lika bra. 
Längtar inte, det är pissväder och jag är redan tröött.

Det var helt sinnessjukt. Snackade med Holme, vår klassföreståndare, och han sa att vi redan gått i skolan en månad. Var har all  tid tagit vägen?


Black Rebel Motorcycle Club – Beat The Devil's Tattoo
Monty – Seglaren
Local Natives – Airplanes
A Tribe Called Quest – Can I Kick It?

xoxo

kommentarer
Postat av: Miquel

Ser det där citatet överallt. Längesen man såg dig Majjiblogg.. dgew.

2010-09-17 @ 00:19:39

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0