Misery

Gör franska och lyssnar på Maroon 5. Det var längesedan jag lyssnade men de har en ny låt som är cool, Misery.
Tacka spotifyreklamen för att jag hittade den för snart finns den inte mer, reklamen alltså. Ska skaffa premuim, när jag skaffar min nya iphone. Alltså grejen med Iphones är att once you're there you're never going back, man tycker egentligen inte om dem men man älskar känlsan att ha en.

Åter till musik, tittar igenom en gammal lista. Det finns mycket som är värt att börja lyssna på igen som Mew – 156,Bye Bye Bicycle – Navigation, The Sugarhill Gang – Rappers Delight, Bob Dylan – Just Like A Woman och allt som har att göra med Simon & Garfunkel och Supertramp att göra.
Jag har så jäkla cool musiksmak.

I morgon kommer bli en så jäkla halvsoft dag. Först 8.20 med italienska sen typ hundra års håltimme pga. vår Ge/Sh lärare är sjuk så vi har inte Ge eller Sh. Väldigt onödig dag att ens gå till om det inte vore så att vi har franskaprov på eftermiddagen.
Det får bli råplugg på EH hela dagen, som rory sa.

Nu ska jag avsluta franskaplugget för idag och gå ner och se det absolut sista Buffy avsnittet. Jag börjar nästan gråta så depp är det.

xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0