each song has an end, but no reason not enjoy the music.

Sitter med mina nya glasögon på.
Hade faktiskt på mig mina bruna linser idag och det var många som märke skillnaden och tyckte det var fint. Jag blev glad.
Sitter och gör franska läxan med hjälp av google translate som suger pung. Den vill inte ge mig rätt ord så jag måste ändå anstränga mig att komma på det själv.
Försöker lägga upp bilder på fikande från igår kväll men iphoneskiten och datoren vägrar sam-arbeta. Så det får bli någon sån där trevlig inspirationsbild.
Funderar på att byta till blogspot.com bara så där btw. Där kan man ha en liten söt spellista bredvid som spelar medan ni läser, vilket skulle underlätta för mig för då slipper jag ovissheten om ni trycker på låtarna jag lägger upp eller ej.
På tal om musik.
Jag hatar mig själv lite för det här, jag vet inte varför jag tycker om den. Jag har aldrig tyckt om Petter, babyrösten creepy, men Veronica Maggio underbar och jag gillart..
http://www.youtube.com/watch?v=LHI3fTsdZiU
Petter ft. Maggio - Längesen

plus en halvfin kent låt som vår svenska lärare körde.
Kent – Sverige


much for inspiration.


xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0