once you kill a cow, gotta make a burger

Sett klart på Byffy säsong 6.. Holy potato, den är bra. Jag gillar den här dagen förutom att Rory tjatar på mig att jag ska lägga upp bilder på fb.

Det har varit en bra dag. Var inte med på gympan, fikade på Frank's och hade det allmänt soft.
Hade ett litet snack med Leo på hemvägen. Han berättade att i skolkatalogen kommer det var halva sidan gruppbild, halva sidan ensamfoto!
Fattar ni vad detta betyder? Alla kommer se hur konstig jag ser ut när jag skrattar. Kan aldrig hålla mig för skratt när jag blir fotograferad på det sättet.
Men jag håller med Leo, det är värt det bara för att få se alla andras foton.



Anna, Josephine och Rory.


DAGENS





xoxo

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0