Sometimes it's hard to avoid the happiness of others

Vaknade jättetidigt och mådde sådär, satt hemma hela förmiddagen och sen drog mor iveg mig till Haga. Det är så himla litet och gulligt nere i Haga, och så har de en sån gullig höstmarknad. Det kändes som att vara i fransk liten by. 
Sen fortsatte vi bort till ted bernhardtz. Hittade min drömkappa, så ypperligt förstklassigt underbart vacker och så skön. Från Bruuns Bazaar, 3000:- 
Sörjde lite över priset på kappan och sen köpte jag  ett par höga nudiejeans i
svart. Vet inte om jag kommer behålla dem, jag är lite osäker. JAg har dock velat ha svarta höga jeans sen länge tillbaka och jag chansen är nog liten att jag hittar lika bra jeans igen. 

 
jag har också lagt märke till det ni lagt märke till och jag vet att mitt rum är stökigt.

Nu sitter jag här i min ensamhet, med ont i magen med en lätt illamående känsla och en sån huvudvärk så att jag känner mig halvt förblindad. HUvudvärken beror dock på glasögonen så det kanske är därför ögonen påverkats.


xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0