un peu cinglé

jag sitter och pluggar franska. Inte roligt. Jag är lite trött.
Idag hände inget speciellt i skolan, vanlig dag. Man har vant sig.
JAg ligger en dag före mentalt så jag tror hela tiden för en kort sekund att det ska bli torsdag i morgon. Men det ska det ju inte! För i morgon är det onsdag, vilket betyder bara två lektioner! Ytterst tråkiga lektioner men de är bara två så det kompenserar upp.
Får ta och köpa en B&J efter skolan så jag har något gott till råplugget av franska som kommer inträffa när jag kommer hem.

Lyssnade på "We Are The World 2010 Haiti" förut, lite efterblivet men fan va roligt det är när alla rappare rappar tillsammans i slutet, vissa av dem står ju bara där och studsar hiphopaktigt, alla likadat. HAtar mig själv lite för att jag gillar den men jag kan inte styra min musiksmak.

Ska ner och se på teve



kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0