when will those clouds all disappear?

Har gjort franskaläxan, trodde jag skulle somna (så jäkla stolt, satt uppe hela valvakan)  och min hund gick mig på nerverna, hon är en sån drummel.
Ledsen är jag dock inte att jag varit dålig på uppdateringen.. JAg hade inte lust i helgen bara, var för upptagen med Buffster.
Igår var jag dock utanför huset under dagen, åkte med till allum med mam. Köpte ett par Ella of Sweden stövlar (erkänn tufft att gå mot strömmen och inte köpa hunter?), ramar till Audrey och James Dean och en ring från Indiska. Den var så cool att jag inte kunde stå emot.

Kände att det var dags att skaffa sig ett par stövlar, det regnar ju varje dag nuförtiden. När jag är ute med drummel måste jag ju ha mammas jättestövlar. Å andra sidan snor jag alltid pappas vinterrock när jag är ute med henne ändå..

Dagens outfit (skolfotoklädsel) och ut-och-gå-med-hunden-kläder.

tuff

mittenringen=ny, lilla svarta=mams gamla.

Sedan har vi min nya favoritkofta, värsta filten, så jäkla mysig! Så fort jag kommer hem så byter jag om til den och myser till Buffy.



xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0