You've gotta be cool on Wall Street

Jaha, kom hem från Allum för ett tag sedan, vet inte vad jag gjorde där.
HAr gjort franskaläxan, skrattat åt italienskaläxan och chockartat fått reda på att jag måste åka till göteborgskonsthall imorgon för estetläxan är tydligen tills på fredag..
Inte bra alls.
Jaha, är du ledig imorgon Ella? Om du vill, det finns ingen annan som är rolig nog att gå med.
Iphonen ser snart ljuset från andra sidan, men plinga iveeg ett sms eller något, så jag vet, okej, Ella? 
Det är sinnessjukt hur snabbt allt går, jag hänger inte med alls.
Musik hänger inte heller med, antingen är det dåligt eller så har jag lyssnat på det. Jag behöver musik.



jag kan spela på piano

Michael Giacchino – Stuff We Did 

xoxo

UPDATE:
Glömde säga, hade så skön dag idag. Började tjugo över åtta och Holme berättade helt spontant att vi skulle till Draken och se på bio.
Såg filmen HOME, det var fräcka bilder och upprepande musik, jag somnade.
Åt lunch i skolan och sen tog man sig hem, för varken Karro eller Linnea var lediga vid rätt tillfälle. 
Var tvungen att gå från korsvägen, jag missade bussarna och sen blev jag kissinödig men det blev bra igen när solen värmde ming i ryggen, jag hängde väskan som en ryggsäck och High school musical låten Stick To The Status Quo började spela (till min överasking) i hörlurarna.
Det kommer bli ett härligt minne av sommarens slut.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0