en vanlig dag

Igår var jag på modevisning som ett par tjejer från hvitfeldtska höll på Berså. Det var en benefitvisning till flickor i Afrika. Det var en väldigt trevlig kväll med en del snygga kläder som jag kan tänka mig att köpa.


Idag är det äntligen påsklov och jag är helt slut. Det är verkligen ett välbehövligt lov, orkade inte gå i skolan mer.
Är så avundsjuk på Emma för hon åkte till Grekland idag, vill också åka utomlands. Men du får ha det så mysigt kvinnan så hoppas jag att ni kommer hem så att vi kan mysa på Kössö tillsammans.

Jag är glad lite även ifall jag inte är i Grekland. Det är lov, jag köpte en tröja på stan med anna, jag får hem mina grejer från h&m OCH vi har kokosbollar. Som jag borde gå ner att äta.

ministars&stripes, galet snygga.

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0