Pocket full of kryptonite

Så himla glad, min dator är lagad. Saknat den. Och allt räddades.

Igår var jag på stan med Ella. Köpte en filthatt som jag fortfarande har ångest för. Men den är tuff, så den passar ju mig. Köpte en urgo tröja på weekday också, och ett linne på MQ.

Outfitnu hhöh







frulle todäj blev hemmagjord pizza från igår och grapefrukt

Jag hann nämligen inte äta så mycket pizza igår.. Skulle iväg igen direkt när jag kom hem från stan. Tillbaka till stan faktiskt. Ner med Ella, Emma och Anna och se på Love and other drugs. Mysig film typ, Jake Gyllenhaal är hur snygg som helst och Anne Hathaway är ännu snyggare. Hennes hår är så himla fint, avundsjuk typ. Men jag har ju en unik hårfärg i alla fall...

Nu ska jag se på lite OC, ska nörda idag nämligen. Har ett litet break vid tre, ska åka och träna.

pussssss





kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0