I'm Shakin'

Kom hem från Movieline precis.
Kände för att ha någon bra serie med när vi bilar ner till Ischgl. Köpte Glee, värsta feelgoodserien. Kommer säkert ångra mig sen, men för tillfället så mår jag piss och då är Glee ett bra botemedel. Imorse vaknade jag nämligen klockan sju, trots sovmorgon till halv tolv. Såg på ett OC avsnitt innan jag gick ner för frukost.

Så här på sena eftermiddagen är jag supertrött och mår illa. Jag fruktar för magsjuka.. Det får jag verkligen inte hoppas. Tänk er och sitta i bil i flera timmar och vara magsjuk. Beitostölen är en frutansvärd påminelse om det till exempel.


          

                                             Angus & Julia Stone – Paper Aeroplane


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0