Je me lâche

Så ovärt skön dag. Gympaläraren var sjuk, så sovmorgon till halv tolv. Sen när man väl tagit sig till skolan får vi reda på att det inte är någon naturkunskap, och franska kan arbeta hemifrån.
Inga lektioner... sweeeeet!
Tog en fika på franks med ett litet gäng och sen, i ösande regn, tog jag mig hem.

När jag var ute med Wilma, i mina broddade stövlar och fula mössa, kom jag på att jäääklar jag har ingen aning vad gubbarna i bilverkstan heter och de har jobbat där så länge jag kan minnas. Det var helt jäkla galet.

NU ska jag göra franska.

kommentarer
Postat av: Anna J

Good point, jag har ingen aning heller! Värt att ta reda på du

2011-02-17 @ 23:36:07

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0