Praise you

Letar musik till februari, hittade tillbaka till det jag lyssnade på hösten nian.  Bland annat de gamla godningarna Simon & Garfunkel och SUpertramp.. Blir nästan nostalgisk. 
Jag älskar bra musik, det går inte en dag utan att jag lyssnar, särskilt inte nu med spotify premium i Iphonen. Det är typ det bästa som hänt mig.

Sitter och planerar min vecka också, åker till Ischgl. Har ett stressat schema utan nägra läxor. Ska ner till stan imorgon och titta på en klänning.

Var hos SYV, det gick bra.. Fick ett större perspektiv på det hela. Ska nog välja samhäll/samhäll med mycket språk, så får det bli.

Nu tänker jag gå, titta på lite OC


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0