tjenare mannen

Jag har varit duktig idag. Tänkte först bara ligga och chilla med OC hela dagen.. Men istället åkte jag iväg med Anna och tränade, var lite ofokuserad men ändå. Sen när jag kom hem, innan jag duschade, så städade jag mitt rum och gjorde fint. Så nu sitter jag fräsch och ren, i ett fräsch rum med rena lakan till och med. Jag kommer sova gott i natt typ.

Sitter och stressbiter på naglarna.. Tänker på individuella valen.
Ska träffa SYV imorgon. Jag har hur mycket ångest som helst, vet ju inte ens vilken inriktning jag ska välja. Jag har ju velat bli journalist/mode redaktör ett bra tag nu. Men så läste jag Chloé Schutermans blogg och kände att jag inte direkt är värdig att få jobba som moderedaktör på typ ELLE. Inte för att jag trodde så mycket på innan heller, men nu har mitt hopp nått botten.
Jag kommer ju aldrig bli något stort. Självförtroendet har också nått botten.
Jaja, får se hur det går hos SYV imorgon.. återkommer höhö

Snart ska man gå ner och njuta av Solsidan med familjen. Känner mig tvingad att se det i och med att hela svenska folket tittar, man vill ju inte känna sig utanför.

pussss


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0