wonderwall

Hemma. Jag har varit hemma ett bra tag nu faktiskt. Åkte imorse och kom hem inatt. Såg på Generation Kill hela vägen hem. Älskar den serien. Men Generation Kill maraton var inte det enda bra med resan, Ischgl vart superb. Soligt nästan varje dag, några mysiga människor fin utsikt och bra skidåkning. Ramlade flera gånger, i fredags så illa att jag fick världens fläskläpp. Men jag är lika glad för det. bilder kommer.
Köpte en parfym i Ischgl, Chanel. Supergod.

Och idag var jag på stan med Annibanni, det var mysigt. Saknat henne ju, har inte setts sen förra torsdagen!
Fick med en tröja hem från Zara. Ganska så söt faktiskt.


Mitt schema för morgondagen är STUDIEDAG.. Tänkte ägna den åt att plugga matte och fylla i individuella valen. Träna lite. Kanske göra engelska. Annars bara softa och titta på GLee. Som också är en favorit. Världens feelgoodserie, vilket jag redan sagt.
OC är också en sådan. Feelgoodserie alltså. Såg klart säsong ett i onsdags. Grät mängder i slutet. Seth Cohen är min idol. Älskar honom.


hej då.


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0