Bad things

En och en halv dag kvar av lovet och jag mår piss. Förkyld igen, men tur som jag har kommer jag antagligen vara frisk till på tisdag när skolan börjar igen.
Allt är som en enda dimma, ögonen svider och huvudet det bränns.. Feber har jag också.
KOmmer inte ens ihåg vad jag gjort dessa sista dagar. Varit med underbara människor och sen har jag tittat på Ally Mcbeal. 
Det är nästan så att det blir Breakfast at Tiffany's idag innan jag ska sova... som typ är nu. Jag mår DÅLIGT!

Paul baby,


Kommentarsvar,
Anna jag ska bättra mig med uppdatering, tummis?
Miquel, jag skickade ett mms på såret till Anna så fort jag fick det. Uppskattades nästan lika mycket som n-ordet.


xoxoxoxoxoxo 

www.theartmachine.blogg.se - Bloggtips, världens coolaste Karoline!

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0