My first day

Råkade smaka på lite doftljusstearin precis. Det smakar precis som det luktar, mums!


Lite allmänt deppig över livet för tillfälle. Mitt hår ser ut som helvete även om det är nyklippt jag har ångest över att jag måste ”kämpa” i typ alla ämnen för att få MVG (ligger på gränsen), vilket betyder att jag måste plugga som en galning på alla grejer, vilket suger pung. Jag har ont i magen också.  
Behöver sol nu. Jag orkar inte med Sverige längre, det är kallt och äckligt. Lite ironiskt är det allt att jag sitter och lyssnar på julmusik just nu. Have Yourself A Merry Little Christmas.

Ryck upp dig nu maja, bara ryck upp dig och tänk positivt! Och sätt på The boat that rocked istället. 


 

xoxox





kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0