Never Gonna Give You Up

Sitter och försöker göra Engelskaläxan.. Det går sådär...
Där rök min godisfria vecka också föresten, tog precis en daim. Tjockis.

Idag var det skola och kören är för rolig alltså! Gillar det skarpt.

En till grej som jag gillar är att jag har klipptid imorgon,
Det blir nog bara topparna, men med tanke på hur slitet mitt hår kommer det bli kort kort kort! Tänker börja med hårinpackning oftare också, det lovar jag.
Alltså attans! Jag hade ett sånt bra inlägg som jag tänkte på förut men nu är det borta!
Kan berätta om att jag tydligen ser ut som en ful kille på skolfotot.. Enligt flera källor, tack för den liksom.

Nu måste jag skynda mig med engelskan så jag kan se på top model senare, jag hoppas det inte börjat än!

DAGENS OUTTFITT:

nuovo jeans, ett sånt jääääkla fynd alltså.

The boat that rocked!!!!


Helvete, en till daim slank ner.


xoxoxxoxo

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0