OLIVE YOU

Hejjjjsan. Är ganska glad, jag har inga läxor som behöver göras. Sitter och leker istället. Kanske gå ner och ta mig en liten mumsbit också. Ska möjligtvis träna ikväll men det är långt kvar tills dess.
Imorgon ska jag jobba som serveringspersonal och på lördag blir det barnpassning, det blir lite kul. 
Jag kommer tjäna ihop lite pengar, det är alltid bra!
Till något helt annat, jäklar va sugen jag är på hemmagjorda semlor för tillfället. Aur babblade om semlor på geografin, och nu har jag gått och tänkt på dem (semlorna alltså) hela dagen.
Nu måste jag gå ut med min hund tror jag. Hon kom in och gnydde... Hm, vet inte hur jag ska tolka det, är hon kissnödig eller har hon blivit slagen av en tjuv där nere? Tänk om han/hon smyger upp för trappan just i detta ögonblicket för att hoppa fram och döda mig när jag går ner till köket?
Åh, hjälp nu blir jag nervös. Det är inga tjuvar där nere, maja.

Vet ni föresten vad jag tycker, innan man uppdaterar borde man se till man skrivit grammatiskt korrekt.. Det finns inget värre än att läsa en blogg som inte är grammatiskt korrekt. Det heter DE gör, inte DEM gör, bara ett exempel. Kom ihåg det nu.

Innan jag vandrar iväg fullkomligt så säger jag god natt. Hörs nog inte förrän imorgon.


sköntmedingaläxoroutfiten:



så himla underhållande

pusselipuss




kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0