Things are gonna get easier.

Ooh Child, mitt huvud dunkar. På högra sidan. Har haft det sen jag vaknade imorse. Det blev inte direkt bättre för att jag storbölade när jag åt kladdkakssmet till ett Ally McBeal avsnitt. Avsnittet var sorgligt, jag grät inte för att jag åt kladdkassmet. Får alltid ont i huvudet när jag tårat.
Försöker inte klaga och vara deppig, men det är jag.

Imorgon blir nog roligt i alla fall. Ska baka cupcakes med Ellbell! Inte träffat henne på evigheters evigheter, saknar henne! Och cupcakes var det längesedan man gjorde. Lovar att lägga ut bilder från eventet.
Nu måste jag hitta på något. Ha det mysigt tills jag uppdaterat igen. 

        

xoxo


kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0