Tisdagsproblemfri

Sitter och filosoferar. Det låter som att jag sitter och kissar men det gör jag inte.
Sjuk första dagen i skolan, inte så lyckat. Men jag har varit effektiv, målade av mitt nya schema  med glada färger på morgonen, målade naglarna och skissade på min kulturordboksbild, tack för hjälpen.
Jag är lite nervös, som rudebeckare borde man inte missa skoldagar. Vi har redan haft massa nytt antar jag..
Nytt ämne i alla fall! Naturkunskap, vilket är bra för jag har saknat mina favoritämnen. ANna sa att hon skulle anteckna, men man vet aldrig med henne.

Nu ska jag gå och packa skolväskan, börjar visserligen nio:femtio imorgon men det är bra att vara förberedd. Dubbeltimme i Geografi och engelska på eftermiddagen.
Det stör mig att jag inte kan känna mitt doftljus doft men nu måste jag göra iordning.

xoxoxox

kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0