Victory

Jag är glad för allt är helt rent och fint. Jag är nyduschad och hela rummet är nystädad. 
Älskar att min garderob är helt i ordning också... Det var längesedan nu hehe.




Tittade på Rebecca & Fiona häromdagen föresten. Jag gillar dem men Luminary Ones hm..

Men musiken som spelas på deras program på svtplay! Så jäkla bra musik på ett av avsnitten. Bon Iver – Blood Bank, Roy Orbison – She's A Mystery To Me, osv. Titta på januari så hittar ni så jäkla bra musik.

Nu måste jag göra matte, men det tänker jag inte göra.


xoxooooooooooooooooooooo


kommentarer
Postat av: ellut

dog, jag diggar din musik.

2011-01-23 @ 20:35:27
Postat av: Emma

Jag gillar din garderob.

2011-01-23 @ 21:53:46

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0