Wouldn't be nice

Skrev inte igår för jag orkade inte sätta på datorn. Men idag var jag tvungen för jag ska göra läxor.
Ville träna idag men jag hostar som en gammal gubbe. Inte roligt, särskilt inte när det kliar i halsen hela tiden så jag måste hosta.
Igår skulle jag haft två och en halv timma med geografi, men så var inte läraren där.. Köpte kontaktlinser och såg på HIMYM med daimchoklad och Anna istället. Sen var jag tvungen att åka till skolan igen för engelskan..

Idag var det som vanligt och så fick jag franska- och matteprov tillbaka.

Sitter och lyssnar på The boat that rocked soundtrack.. mums! Det är så go musik, får mig alltid på gott humör. Är lite nere för tillfället, har PMS och då blir jag alltid deppig.

Jag borde verkligen sätta igång med läxorna istället för att sitta och ordbajsa. 
 
                  

xoxoxoxoxo



kommentarer

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0