janglin

Inga Rhodosbilder än. Tänkte ladda upp igår men så blev det inte. MIn kamerasladd är borta, och igår hade jag bättre saker för mig än att leta efter den.
Var ute på kungsmässan med Josephine, jättetrevligt men väldigt väldigt frustrerande på vägen dit och tillbaka.

Det började med att jag helt missat att 5:an nu blivit 5/3:an. Så jag åkte åt helt fel håll, och missade pendeltåget ut till kungsbacka. Fick ett litet litet utbrott men löste det sig och jag kom ut till kungsmässan. 
Jag och Josephine shoppade lite, köpte en bok, två par trosor och en tröja. Sedan fikade vi på Café Karma, nachos tallrik och blåbärspaj, supergott.

På väg hem igen, gick till tåget och visste att jag skulle gå av vid liseberg, har varit där innan. 
Men så satt jag och pillade med min nya iphone, och när jag tittar upp igen ser jag hur tåget börjar röra sig ut från lisebergsstationen. Jag får lite panik, för ett tag trodde jag att jag var på väg ut till landet. Men så kom jag på att slutstationen är Centralstationen och pustar ut.
När jag sedan går av vid centralen, villar jag bort mig igen och drottningtorget var spårlöst försvunnet.
Kom hem till slut, lagom till allsång och helt utmattad haha.


kommentarer
Postat av: Anna

Vafan? 5/3:an? Kul att vi kopte samma saker pa vara olika malls hehe. 2 par trosor, en bok och en troja. fast jag kopte ingen troja. men jag TANKTE gora det. saknar dig och jag sa faktiskt inte att det var nagot fel pa heltackningsmatta i badrummet. bara att det ar typiskt england :)))

2011-07-28 @ 13:28:24

Överaskningen är att du kan kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0